SQL_ThreadQuery | sqlx | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки

SQL_ThreadQuery

Синтаксис
									native SQL_ThreadQuery(Handle:db_tuple, const handler[], const query[], const data[]="", dataSize=0);
								
Переменная Описание
db_tuple
Tuple handle, returned from SQL_MakeDbTuple().
handler
A function to be called when the query finishes. It has to be public.
query
The query string.
data
Additional data array that will be passed to the handler function.
dataSize
The size of the additional data array.

Описание
Prepares and executes a threaded query.

Пометка
The handler should look like:
public QueryHandler(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size, Float:queuetime)
failstate - One of the three TQUERY_ defines.
query     - Handle to the query, do not free it.
error     - An error message, if any.
errnum    - An error code, if any.
data      - Data array you passed in.
size      - Size of the data array you passed in.
queuetime - Amount of gametime that passed while the query was resolving.

Пометка
This will not interrupt gameplay in the event of a poor/lossed
connection, however, the interface is more complicated and
asynchronous. Furthermore, a new connection/disconnection is
made for each query to simplify driver support.

Пометка
The handle does not need to be freed.

Возвращает
Функция ничего не возвращает
Сверху Снизу