SQL_ThreadQuery | sqlx | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки

SQL_ThreadQuery

Синтаксис
									native SQL_ThreadQuery(Handle:db_tuple, const handler[], const query[], const data[]="", dataSize=0);
								
Переменная Описание
failstate
- One of the three TQUERY_ defines.
query
- Handle to the query, do not free it.
error
- An error message, if any.
errnum
- An error code, if any.
data
- Data array you passed in.
size
- Size of the data array you passed in.
queuetime
- Amount of gametime that passed while the query was resolving.

public QueryHandler(failstate, Handle:query, error[], errnum, data[], size, Float:queuetime)

Note! The handle you pass in is a DB Tuple, NOT an active connection!
Note! The handle does not need to be freed.
Also note: This function is not guaranteed to be in another thread
 (in fact - it's not).  You're seeing data "after the fact",
 and as such to execute another query you should run
 SQL_ThreadQuery again with new data.

Описание
Prepares and executes a threaded query. This will not interrupt gameplay in the event of a poor/lossed connection, however, the interface is more complicated and asynchronous. Furthermore, a new connection/disconnection is made for each query to simplify driver support. The handler should look like:
Сверху Снизу