> > > >

set_ent_rendering | engine | AMX X Документация

Инклуды

    1. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Stocks
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Stocks

set_ent_rendering

Синтаксис
								native set_ent_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 0, g = 0, b = 0, render = kRenderNormal, amount = 0);
							
Переменная Описание
index
Entity index
fx
Rendering effect
r
Red component of rendering color
g
Green component of rendering color
b
Blue component of rendering color
render
Rendering mode
amount
Rendering amount

Описание
Sets rendering options of an entity.

Примечание
For a list of valid rendering effects see the kRenderFx* constants in
amxconst.inc

Примечание
For a list of valid rendering modes see the kRender* constants in
amxconst.inc

Примечание
Rendering amount has different meanings depending on the rendering
effect and mode used on the entity.

Возвращает
Эта функция ничего не возвращает.
> > > >