> > > >

CreateStack | cellstack | AMX X Документация

Инклуды

    1. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Stocks
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Stocks

CreateStack

Синтаксис
								native Stack:CreateStack(blocksize = 1);
							
Переменная Описание
blocksize
The number of cells each entry in the stack can hold

Описание
Creates a stack structure. A stack is a LIFO (last in, first out) vector of of items. It has O(1) insertion and O(1) removal.

Примечание
Stacks provide only two operations: Push (adding an item to the top)
and Pop (remove an item from the top, in reverse-push order).

Примечание
The contents of the stack are uniform; i.e. storing a string and then
retrieving it as an integer is NOT the same as str_to_num()!

Примечание
The "blocksize" determines how many cells each stack slot has, it can
not be changed after creation.

Возвращает
New stack Handle, which must be freed via DestroyStack()
> > > >