AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
Нативы
get_stats Gets overall stats which stored in stats.dat file in amx folder and updated on every mapchange or user disconnect. Function returns next index of stats entry or 0 if no more exists.
get_statsnum Returns number of all entries in stats.
get_user_astats Gets stats with which user have been killed/hurt. If killer is 0 then stats are from all attacks. If killer has not hurt user, function returns 0 in other case 1. User stats are reset on his respawn.
get_user_lstats Gets life (from spawn to spawn) stats of player.
get_user_rstats Gets round stats of player.
get_user_stats Gets overall stats which are stored in file on server and updated on every respawn or user disconnect. Function returns the position in stats by diff. kills to deaths.
get_user_vstats Gets stats with which user have killed/hurt his victim. If victim is 0 then stats are from all victims. If victim has not been hurt, function returns 0 in other case 1. User stats are reset on his respawn.
get_user_wlstats Gets life (from spawn to spawn) stats from given weapon index.
get_user_wrstats Gets round stats from given weapon index.
get_user_wstats Gets stats from given weapon index. If wpnindex is 0 then the stats are from all weapons. If weapon has not been used function returns 0 in other case 1. Fields in stats are: 0 - kills 1 - deaths 2 - headshots 3 - teamkilling 4 - shots 5 - hits 6 - damage 7 - score For body hits fields see amxconst.inc.
reset_user_wstats Resets life, weapon, victims and attackers user stats.
Сверху Снизу