Constants | engine_const | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
These do not correspond to any HLSDK constants and are only relevant to the custom functionality provided by the engine module.
#define SPEAK_NORMAL        0 // Normal behavior, client follows alltalk rules
#define SPEAK_MUTED         1 // Client can not talk
#define SPEAK_ALL           2 // Client can talk to every other client
#define SPEAK_LISTENALL     4 // Client can listen to every other client
These do not correspond to any HLSDK constants and are only relevant to the custom functionality provided by the engine module.
#define CAMERA_NONE         0
#define CAMERA_3RDPERSON    1
#define CAMERA_UPLEFT       2
#define CAMERA_TOPDOWN      3
enum {
    EV_INT_gamestate = 0,
    EV_INT_oldbuttons,
    EV_INT_groupinfo,
    EV_INT_iuser1,
    EV_INT_iuser2,
    EV_INT_iuser3,
    EV_INT_iuser4,
    EV_INT_weaponanim,
    EV_INT_pushmsec,
    EV_INT_bInDuck,
    EV_INT_flTimeStepSound,
    EV_INT_flSwimTime,
    EV_INT_flDuckTime,
    EV_INT_iStepLeft,
    EV_INT_movetype,
    EV_INT_solid,
    EV_INT_skin,
    EV_INT_body,
    EV_INT_effects,
    EV_INT_light_level,
    EV_INT_sequence,
    EV_INT_gaitsequence,
    EV_INT_modelindex,
    EV_INT_playerclass,
    EV_INT_waterlevel,
    EV_INT_watertype,
    EV_INT_spawnflags,
    EV_INT_flags,
    EV_INT_colormap,
    EV_INT_team,
    EV_INT_fixangle,
    EV_INT_weapons,
    EV_INT_rendermode,
    EV_INT_renderfx,
    EV_INT_button,
    EV_INT_impulse,
    EV_INT_deadflag,
};
enum {
    EV_FL_impacttime = 0,
    EV_FL_starttime,
    EV_FL_idealpitch,
    EV_FL_pitch_speed,
    EV_FL_ideal_yaw,
    EV_FL_yaw_speed,
    EV_FL_ltime,
    EV_FL_nextthink,
    EV_FL_gravity,
    EV_FL_friction,
    EV_FL_frame,
    EV_FL_animtime,
    EV_FL_framerate,
    EV_FL_health,
    EV_FL_frags,
    EV_FL_takedamage,
    EV_FL_max_health,
    EV_FL_teleport_time,
    EV_FL_armortype,
    EV_FL_armorvalue,
    EV_FL_dmg_take,
    EV_FL_dmg_save,
    EV_FL_dmg,
    EV_FL_dmgtime,
    EV_FL_speed,
    EV_FL_air_finished,
    EV_FL_pain_finished,
    EV_FL_radsuit_finished,
    EV_FL_scale,
    EV_FL_renderamt,
    EV_FL_maxspeed,
    EV_FL_fov,
    EV_FL_flFallVelocity,
    EV_FL_fuser1,
    EV_FL_fuser2,
    EV_FL_fuser3,
    EV_FL_fuser4,
};
enum {
    EV_VEC_origin = 0,
    EV_VEC_oldorigin,
    EV_VEC_velocity,
    EV_VEC_basevelocity,
    EV_VEC_clbasevelocity,
    EV_VEC_movedir,
    EV_VEC_angles,
    EV_VEC_avelocity,
    EV_VEC_punchangle,
    EV_VEC_v_angle,
    EV_VEC_endpos,
    EV_VEC_startpos,
    EV_VEC_absmin,
    EV_VEC_absmax,
    EV_VEC_mins,
    EV_VEC_maxs,
    EV_VEC_size,
    EV_VEC_rendercolor,
    EV_VEC_view_ofs,
    EV_VEC_vuser1,
    EV_VEC_vuser2,
    EV_VEC_vuser3,
    EV_VEC_vuser4,
};
enum {
    EV_ENT_chain = 0,
    EV_ENT_dmg_inflictor,
    EV_ENT_enemy,
    EV_ENT_aiment,
    EV_ENT_owner,
    EV_ENT_groundentity,
    EV_ENT_pContainingEntity,
    EV_ENT_euser1,
    EV_ENT_euser2,
    EV_ENT_euser3,
    EV_ENT_euser4,
};
enum {
    EV_SZ_classname = 0,
    EV_SZ_globalname,
    EV_SZ_model,
    EV_SZ_target,
    EV_SZ_targetname,
    EV_SZ_netname,
    EV_SZ_message,
    EV_SZ_noise,
    EV_SZ_noise1,
    EV_SZ_noise2,
    EV_SZ_noise3,
    EV_SZ_viewmodel,
    EV_SZ_weaponmodel,
};
enum {
    EV_BYTE_controller1 = 0,
    EV_BYTE_controller2,
    EV_BYTE_controller3,
    EV_BYTE_controller4,
    EV_BYTE_blending1,
    EV_BYTE_blending2,
};
Сверху Снизу