• Регистрация на форуме отключена.
    Она будет открываться первого числа каждого месяца на 24 часа.

Constants | engine_const | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
These do not correspond to any HLSDK constants and are only relevant to the custom functionality provided by the engine module.
#define SPEAK_NORMAL        0 // Normal behavior, client follows alltalk rules
#define SPEAK_MUTED         1 // Client can not talk
#define SPEAK_ALL           2 // Client can talk to every other client
#define SPEAK_LISTENALL     4 // Client can listen to every other client
These do not correspond to any HLSDK constants and are only relevant to the custom functionality provided by the engine module.
#define CAMERA_NONE         0
#define CAMERA_3RDPERSON    1
#define CAMERA_UPLEFT       2
#define CAMERA_TOPDOWN      3
enum {
    EV_INT_gamestate = 0,
    EV_INT_oldbuttons,
    EV_INT_groupinfo,
    EV_INT_iuser1,
    EV_INT_iuser2,
    EV_INT_iuser3,
    EV_INT_iuser4,
    EV_INT_weaponanim,
    EV_INT_pushmsec,
    EV_INT_bInDuck,
    EV_INT_flTimeStepSound,
    EV_INT_flSwimTime,
    EV_INT_flDuckTime,
    EV_INT_iStepLeft,
    EV_INT_movetype,
    EV_INT_solid,
    EV_INT_skin,
    EV_INT_body,
    EV_INT_effects,
    EV_INT_light_level,
    EV_INT_sequence,
    EV_INT_gaitsequence,
    EV_INT_modelindex,
    EV_INT_playerclass,
    EV_INT_waterlevel,
    EV_INT_watertype,
    EV_INT_spawnflags,
    EV_INT_flags,
    EV_INT_colormap,
    EV_INT_team,
    EV_INT_fixangle,
    EV_INT_weapons,
    EV_INT_rendermode,
    EV_INT_renderfx,
    EV_INT_button,
    EV_INT_impulse,
    EV_INT_deadflag,
};
enum {
    EV_FL_impacttime = 0,
    EV_FL_starttime,
    EV_FL_idealpitch,
    EV_FL_pitch_speed,
    EV_FL_ideal_yaw,
    EV_FL_yaw_speed,
    EV_FL_ltime,
    EV_FL_nextthink,
    EV_FL_gravity,
    EV_FL_friction,
    EV_FL_frame,
    EV_FL_animtime,
    EV_FL_framerate,
    EV_FL_health,
    EV_FL_frags,
    EV_FL_takedamage,
    EV_FL_max_health,
    EV_FL_teleport_time,
    EV_FL_armortype,
    EV_FL_armorvalue,
    EV_FL_dmg_take,
    EV_FL_dmg_save,
    EV_FL_dmg,
    EV_FL_dmgtime,
    EV_FL_speed,
    EV_FL_air_finished,
    EV_FL_pain_finished,
    EV_FL_radsuit_finished,
    EV_FL_scale,
    EV_FL_renderamt,
    EV_FL_maxspeed,
    EV_FL_fov,
    EV_FL_flFallVelocity,
    EV_FL_fuser1,
    EV_FL_fuser2,
    EV_FL_fuser3,
    EV_FL_fuser4,
};
enum {
    EV_VEC_origin = 0,
    EV_VEC_oldorigin,
    EV_VEC_velocity,
    EV_VEC_basevelocity,
    EV_VEC_clbasevelocity,
    EV_VEC_movedir,
    EV_VEC_angles,
    EV_VEC_avelocity,
    EV_VEC_punchangle,
    EV_VEC_v_angle,
    EV_VEC_endpos,
    EV_VEC_startpos,
    EV_VEC_absmin,
    EV_VEC_absmax,
    EV_VEC_mins,
    EV_VEC_maxs,
    EV_VEC_size,
    EV_VEC_rendercolor,
    EV_VEC_view_ofs,
    EV_VEC_vuser1,
    EV_VEC_vuser2,
    EV_VEC_vuser3,
    EV_VEC_vuser4,
};
enum {
    EV_ENT_chain = 0,
    EV_ENT_dmg_inflictor,
    EV_ENT_enemy,
    EV_ENT_aiment,
    EV_ENT_owner,
    EV_ENT_groundentity,
    EV_ENT_pContainingEntity,
    EV_ENT_euser1,
    EV_ENT_euser2,
    EV_ENT_euser3,
    EV_ENT_euser4,
};
enum {
    EV_SZ_classname = 0,
    EV_SZ_globalname,
    EV_SZ_model,
    EV_SZ_target,
    EV_SZ_targetname,
    EV_SZ_netname,
    EV_SZ_message,
    EV_SZ_noise,
    EV_SZ_noise1,
    EV_SZ_noise2,
    EV_SZ_noise3,
    EV_SZ_viewmodel,
    EV_SZ_weaponmodel,
};
enum {
    EV_BYTE_controller1 = 0,
    EV_BYTE_controller2,
    EV_BYTE_controller3,
    EV_BYTE_controller4,
    EV_BYTE_blending1,
    EV_BYTE_blending2,
};
enum {

    // Edict
    GL_trace_ent = 0,

    // Float
    GL_coop,
    GL_deathmatch,
    GL_force_retouch,
    GL_found_secrets,
    GL_frametime,
    GL_serverflags,
    GL_teamplay,
    GL_time,
    GL_trace_allsolid,
    GL_trace_fraction,
    GL_trace_inopen,
    GL_trace_inwater,
    GL_trace_plane_dist,
    GL_trace_startsolid,

    // Int
    GL_cdAudioTrack,
    GL_maxClients,
    GL_maxEntities,
    GL_msg_entity,
    GL_trace_flags,
    GL_trace_hitgroup,

    // String
    GL_pStringBase,
    GL_mapname,
    GL_startspot,

    // Vector
    GL_trace_endpos,
    GL_trace_plane_normal,
    GL_v_forward,
    GL_v_right,
    GL_v_up,
    GL_vecLandmarkOffset,

    // Void (not supported)
    GL_pSaveData
};
enum
{
    usercmd_float_start,
    usercmd_forwardmove,       // Float
    usercmd_sidemove,          // Float
    usercmd_upmove,            // Float
    usercmd_float_end,
    usercmd_int_start,
    usercmd_lerp_msec,         // short
    usercmd_msec,              // byte
    usercmd_lightlevel,        // byte
    usercmd_buttons,           // unsigned short
    usercmd_impulse,           // byte
    usercmd_weaponselect,      // byte
    usercmd_impact_index,      // int
    usercmd_int_end,
    usercmd_vec_start,
    usercmd_viewangles,        // Vector
    usercmd_impact_position,   // vec
    usercmd_vec_end
};
enum
{
    TR_AllSolid,       // (int) if true, plane is not valid
    TR_StartSolid,     // (int) if true, the initial point was in a solid area
    TR_InOpen,         // (int)
    TR_InWater,        // (int)
    TR_Fraction,       // (float) time completed, 1.0 = didn't hit anything
    TR_EndPos,         // (vector) final position
    TR_PlaneDist,      // (float)
    TR_PlaneNormal,    // (vector) surface normal at impact
    TR_Hit,            // (entity) entity the surface is on
    TR_Hitgroup        // (int) 0 == generic, non zero is specific body part
};
Сверху Снизу