> > > >

ShowSyncHudMsg | amxmodx | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки

ShowSyncHudMsg

Синтаксис
									native ShowSyncHudMsg(target, syncObj, const fmt[], any:...);
								
Переменная Описание
target
Client index, use 0 to display to all clients
syncObj
HUD sync object handle
fmt
Formatting rules
...
Variable number of formatting parameters

Описание
Displays a synchronized HUD message.

Пометка
This will check that the HUD object has its previous display on the
screen cleared before it proceeds to write another message. It will
only do this in the case of that channel not having been cleared
already.

Пометка
This uses the display parameters set with set_hudmessage(), ignoring
the selected channel in favor of its own synchronization.

Пометка
This functions return value behaves differently depending on what is
used as the client index: If 0 is specified, then the function will
return 0 if nothing has been sent (no client connected). If either a
single client is specified, or there is at least one client connected,
the number of printed characters will refer to the message that is sent
last, to the client with the highest index.

Возвращает
Number of printed characters
> > > >