> > > >

get_user_stats | csstats | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки

get_user_stats

Синтаксис
									native get_user_stats(index, stats[8], bodyhits[8]);
								
Переменная Описание
index
Client index
stats
Buffer to copy statistics to
bodyhits
Buffer to copy body hits to

Описание
Retrieves the client's weapon statistics from the permanent storage on the server.

Пометка
The permanent storage is updated on every respawn or client disconnect.

Пометка
Player rank is determined by the customizable "get_score" function in
"data/csstats.amxx". By default it uses the difference of kills to
deaths/teamkills.

Пометка
For a list of possible body hitplaces see the HIT_* constants in
amxconst.inc

Пометка
The fields in the statistics are:
   0 - Kills
   1 - Deaths
   2 - Headshots
   3 - Teamkills
   4 - Shots
   5 - Hits
   6 - Damage
   7 - Rank

Возвращает
Players rank > 0 on success, or 0 if player is not ranked and no statistics are available
> > > >