> > > >

get_gamerules_string | fakemeta | AMX X Документация

Инклуды

    1. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Stocks
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Нативы
    1. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Stocks
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Stocks
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Stocks
    1. Stocks

get_gamerules_string

Синтаксис
								native get_gamerules_string(const class[], const member[], value[], maxlen, element = 0);
							
Переменная Описание
class
Class name
member
Member name
value
Buffer to store data in
maxlen
Maximum size of the buffer
element
Element to retrieve (starting from 0) if member is an array

Описание
Retrieves a string from the gamerules object based off a class and member name.

Примечание
This native is used to access the following (C++/engine) data types:
string, stringptr.

Возвращает
Number of cells written to buffer
> > > >