cs_set_armoury_type | cstrike | AMX X Documentation

Инклуды

    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Стоки
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Форварды
    3. Стоки
    1. Нативы
    1. Нативы
    2. Стоки
    1. Стоки

cs_set_armoury_type

Синтаксис
									native cs_set_armoury_type(index, type, count = -1);
								
Переменная Описание
index
Armoury entity index
type
Weapon id
count
Number of times that an item can be retrieved from
the same entity before being hidden
If zero, the entity is hidden
If below zero, nothing is set

Описание
Sets the amoury entity type.

Пометка
Not all weapon ids are supported by Counter-Strike, an armoury entity
can not be a pistol, a knife or a bomb for exmaple. The full list is:
   CSW_SCOUT, CSW_HEGRENADE, CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG,
   CSW_SMOKEGRENADE, CSW_AWP, CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1,
   CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_VEST, CSW_VESTHELM, CSW_FLASHBANG,
   CSW_SG552, CSW_AK47, CSW_P90

Пометка
This does not update the entity model.

Пометка
On restart, entity is always unhidden and the count is restored (this can not be below 1).

Возвращает
Функция ничего не возвращает
Сверху Снизу