ReHLDS, Reverse-engineered HLDS

ReHLDS, Reverse-engineered HLDS 3.13.0.788

Сообщения
321
Реакции
73
Помог
11 раз(а)
fl0wer, смысл ему что-то отвечать, если его все равно забанят за его не высокий интеллект
 
Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
Сообщения
146
Реакции
29
Can anyone help about adding ReHLDS for (lan) windows server, with 'version' im getting this in console, seems its not loaded at all:
Код:
] version
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 15:17:55 Jul 24 2019 (8308)
Thank you in advance

***All files from image (github) are replaced/added ofc
 

Вложения

Последнее редактирование:
Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
jocasrb, ReHLDS not working by New Game and used default lib.
 
Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
jocasrb, it's possible, ReGameDLL too, but without ReHLDS hooks (SV_*, rh_emit_sound2, etc.) in New Game. Also, you can run server by hlds.exe and use ReHLDS.
 
Сообщения
146
Реакции
29
jocasrb, it's possible, ReGameDLL too, but without ReHLDS hooks (SV_*, rh_emit_sound2, etc.) in New Game. Also, you can run server by hlds.exe and use ReHLDS.
i have tested reapi with ReGameDLL 5.16.0.460 and with one version before it. Whole cs crash after trying reapi module

If i try to run hlds.exe with HLDS, nothing happens, like i didnt click on it , but while using ReHLDS's hlds.exe it opens but crash in the same moment with log: hlds_3.7.0.695-dev+m-7513e71_crash_20200505_225733_1.mdmp (cant upload because not allowed extension)
 
Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
jocasrb, try to run one more time. I have the same problem by steam version.
 
Сообщения
146
Реакции
29
fl0wer tested again with HLDS's , still nothing happens...with rehlds's hlds.exe, again same crashes, every time:
ps if you mean to try ReAPI with ReGameDLL (HLDS Only) i tryed also that today, again crashing...(100% annoying to my steam friends lol)
 

Вложения

Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
jocasrb, which params do you launch?
 
Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
jocasrb, create the shortcut of the hlds.exe and put that in shortcut propeties: /hlds.exe -console -game cstrike +map de_dust2 +port 27015 -bots
 
Сообщения
146
Реакции
29
jocasrb, create the shortcut of the hlds.exe and put that in shortcut propeties: /hlds.exe -console -game cstrike +map de_dust2 +port 27015 -bots
It seems all is intialized and all ok, but its just for a second, and nothing happens like i didnt opened the hlds shortcut...seems orpehu dont want to break up with me

EDIT:i tested now ReAPI with ReHLDS just on New Game (+regamedll) and it is working now. Tryed some random reapi_test.amxx and its printing results. Hope i can work with my ideas, thanks again fl0wer !
 
Сообщения
141
Реакции
55
Помог
2 раз(а)
Is there any useful info or suggestion about these settings:
Код:
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 1500
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 3000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 1500
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 3000

max_queries_window 60
max_queries_sec_global 50
max_queries_sec 3
Google brings a lot of different settings from -1 to unlimited high numbers for the sv_rehlds things. Can you recommend any settings?
Running Linux, Re*, AMXX 1.9.0...
For me I get choke from 0 to 50 running up and down since I changed the sv_rehlds things a bit.
No, I don't have errors, so asking here ^^

Thanks! :)
 
Сообщения
2,288
Реакции
1,739
Помог
31 раз(а)
rian18,
Код:
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg "1500"
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "5000"
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "250"
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "500"
 
Сообщения
190
Реакции
16
Помог
1 раз(а)
Народ, не совсем понятна команда: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields
Можно привести пример, как она реализуется и для какой цели?
 
Сообщения
21
Реакции
3
https://github.com/dreamstalker/rehlds/
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields // Userinfo fields only with these keys will be transmitted to clients via network. If not set then all fields will be transmitted (except prefixed with underscore). Each key must be prefixed by backslash, for example "\name\model\*sid\*hltv\bottomcolor\topcolor". See [wiki](https://github.com/dreamstalker/rehlds/wiki/Userinfo-keys) to collect sufficient set of keys for your server. Default: ""
 
Сообщения
190
Реакции
16
Помог
1 раз(а)
dezInto, слушай, ты молодец конечно, я это и так читал уже много раз и давно. Если бы всё было понятно, то я бы не писал.
Как понимать передача от сервера клиенту?
Не пойму, ведь команды не все, точнее model у всех по стандарту "gordon" мать его Фриман)
Так что даёт эта команда как результат?

Это как то снижает лаги со стороны клиента, как то улучшает соединение, очищает кеш ? Подгружает кеш?
Информация, которая мне не дала ни чего

У меня всегда она чистая строка, нет ключей*
Однако у многих видел, что прописан ряд ключей* что это дает?
 
Последнее редактирование:
Сообщения
1,041
Реакции
206
Предупреждения
1
Помог
6 раз(а)
ncux0Zz, Передача каких-то данных от сервера к клиенту.
Ну даже на примере "Тройного рукопожатия TCP"
Клиент подключается к серверу (отправляет запрос на TCP сессию), сервер принял (отправил пакет), клиент принял и отправил обратно на сервер.
Надеюсь, что аналогично и тут.
Т.е подключаешься к серверу отправляешь например ключ " _vgui_menus" (ключ на VGUI меню например, а на сервере стоит старое меню), сервер принял твой ключ, если !=, то отправляем ему ключ " _vgui_menus" с сервера и т.д
Слишком много демагогий похоже), более опытные дадут конкретную инфу.
 

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу