1.76начиная с 1.8.1
// When players can hear each other.
// Further explanation: https://github.com/s1lentq/ReGameDLL_CS/wiki/sv_alltalk
// 0 - dead don't hear alive
// 1 - no restrictions
// 2 - teammates hear each other
// 3 - same as 2, but spectators hear everybody
// 4 - alive hear alive, dead hear dead and alive.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 1
0 / 1 / 2 / 3 | Options are:
|
mp_falldamage | 1 | Specify how players receive damage from falling.
|
mp_allchat / any command |
| dont know if its possible to do it with ReGameDLL, hope yes good function |
s1lent, неплохо было бы добавить хук для отлова (pre/post) Longjump'a. Раз уж в ReGameDLL вернули "item longjump".
На данный момент приходится пользоваться костылями для отлова, а именно проверять на pm_punchangle. По крайней мере, другого способа я не смог найти.
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_awp", "SecondaryAttack_func");