jocasrb, u have to watch at lines 353 (while) and then at 359
Скриптер Проверенный Пользователь gyxoBka Сообщения 219 Реакции 184 Помог 3 раз(а) 24 Мар 2021 #61 jocasrb, u have to watch at lines 353 (while) and then at 359
Пользователь wellasgood Кидала, мошенник, вымогатель Сообщения 1,409 Реакции 182 Помог 2 раз(а) 24 Мар 2021 #62 Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован jocasrb, on 1 entity to stretch a frame from 1 sprite (a sprite can have many frames)24 Мар 2021See the settings and description, everything is written there. Sprites with frames, there can be more than 1, you can connect each sprite to its frames and use Последнее редактирование: 24 Мар 2021
jocasrb, on 1 entity to stretch a frame from 1 sprite (a sprite can have many frames)24 Мар 2021See the settings and description, everything is written there. Sprites with frames, there can be more than 1, you can connect each sprite to its frames and use
Участник Пользователь jocasrb Сообщения 146 Реакции 29 24 Мар 2021 #63 How i see you are using: create_entity for every character/letter from given Data/word...i hope im wrong with my understanding of your code lol
How i see you are using: create_entity for every character/letter from given Data/word...i hope im wrong with my understanding of your code lol
Пользователь wellasgood Кидала, мошенник, вымогатель Сообщения 1,409 Реакции 182 Помог 2 раз(а) 24 Мар 2021 #64 Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован jocasrb, yes each entity is a sprite frame
Участник Пользователь jocasrb Сообщения 146 Реакции 29 24 Мар 2021 #65 Eeeeeh thats not promising, spasibo anyway!
Пользователь wellasgood Кидала, мошенник, вымогатель Сообщения 1,409 Реакции 182 Помог 2 раз(а) 24 Мар 2021 #66 Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован jocasrb, it won't work any other way. You can't hang more than one sprite frame on an entity no problem!24 Мар 2021only 1 sprite frame == 1 entity, to work correctly. Последнее редактирование: 24 Мар 2021
jocasrb, it won't work any other way. You can't hang more than one sprite frame on an entity no problem!24 Мар 2021only 1 sprite frame == 1 entity, to work correctly.