[WIP] ReBaseBuilder

amxx reapi [WIP] ReBaseBuilder 0.3.3 Alpha

Нет прав для скачивания
Установка
  • Скомпилируйте плагин (инструкция).
  • Скопируйте файлы ReBB_Core.amxx, ReBB_Gun.amxx, ReBB_Zombie_Default.amxx, ReBB_Zombie_Tank.amxx в папку /cstrike/addons/amxmodx/plugins
  • Скопируйте файл plugins-rebb.ini в папку /cstrike/addons/amxmodx/configs
  • Скопируйте файл ReBaseBuilder.cfg в папку /cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins
  • Скопируйте файл re_basebuilder.txt в папку /cstrike/addons/amxmodx/data/lang
Настройки
INI:
// Имя игры в Server Browser
// -
// Default: "ReBaseBuilder"
rebb_game_name "ReBaseBuilder"

// Время стройки в секундах
// -
// Default: "90"
// Minimum: "10.000000"
rebb_building_time "90"

// До конца подготовки:
// -
// Default: "15"
// Minimum: "0.000000"
rebb_preparation_time "15"

// Время воскрешения зомби в секундах
// -
// Default: "3.0"
// Minimum: "0.000000"
rebb_zombie_respawn_delay "3.0"

// Время воскрешения инфицированного игрока
// -
// Default: "5.0"
// Minimum: "0.000000"
rebb_infection_respawn_delay "5.0"

// Вкл/Выкл блокировку дропа оружия
// -
// Default: "1"
rebb_block_drop_weapon "1"

// Возвращает строительные блоки в начале раунда на свои места
// -
// Default: "1"
rebb_reset_ent "1"

// Вкл/Выкл блокировку строительных блоков
// -
// Default: "1"
rebb_lock_blocks "1"

// Максимальное количество блокируемых строительных блоков
// -
// Default: "10"
rebb_max_lock_blocks "10"

// Вкл/Выкл HUD последних действий с блоком
// -
// Default: "1"
rebb_show_hud_movers "1"
API
C++:
/**
* Called in plugin_precache() to request zombie classes registration.
*
* @note    All classess should registers not early than in this forward
*
* @noreturn
*/
forward rebb_class_reg_request();

/**
* Called to announce zombie class registration.
*
* @param iRegClassId        Class registration index.
* @param szName            Class name.
*
* @noreturn
*/
forward rebb_class_registered(iRegClassId, const szName[]);

/**
* Called after build phase was started.
*
* @param iBuildTime            Build time (can be 0).
*
* @noreturn
*/
forward rebb_build_start(iBuildTime);

/**
* Called after preparation phase was started.
*
* @param iPrepTime            Preparation time (can be 0).
*
* @noreturn
*/
forward rebb_preparation_start(iPrepTime);

/**
* Called after barier was removed (zombies are released).
*
* @noreturn
*/
forward rebb_zombies_released();

/**
* Registers a custom class which will be added to the zombie classes menu of ReBB.
*
* @note    The returned zombie class ID can be later used to identify
*             the class when calling the bb_get_user_zombie_class() natives.
*
* @param szName        Caption to display on the menu.
* @param szInfo        Brief description of the class.
* @param szModel        Player model to be used.
* @param szHandmodel    Claws model to be used.
* @param fHealth        Initial health points.
* @param fSpeed        Maximum speed.
* @param fGravity        Gravity multiplier.
* @param flags            Set flag of admin only class, ADMIN_USER is normal players.
* @return                An internal zombie class ID, or ERR_REG_CLASS__* on failure.
*/
native rebb_register_zombie_class(const szName[], const szInfo[], const szModel[], const szHandmodel[], Float:fHealth, Float:fSpeed, Float:fGravity, flags = ADMIN_ALL);

/**
* Returns a player's current zombie class ID.
*
* @param id        Player index.
* @return            Internal zombie class ID.
*/
native rebb_get_class_id(id);
Сверху Снизу