Иконка ресурса

Healthplus 1.0.9

Нет прав для скачивания
Сообщения
458
Реакции
263
Помог
9 раз(а)
Код:
    if(health >= g_float_cvars[0]) {
        set_entvar(id, var_health, g_float_cvars[0]);
can change to clamp?

Remain of the debug: server_print("NULLENT");
 
Сообщения
17
Реакции
18
Помог
2 раз(а)
A few ideas
1. maybe add a randomization of whether the pack should be dropped on death (chance, by default 100%)
2. add a cvar of who can pick it up (0 - everyone, 1 - only the team of the killer, 2 - only the killer)
 
Сообщения
278
Реакции
137
malniata ,Is it making any problem because I haven't had any problem since I use. If you didn't change cvar, you should change and try again. Because I mistakenly made it 100.[/ICODE]

eagle152, First idea may be but second, I don't think. If we divide it into teams, it could be a huge mess.
 
Сообщения
458
Реакции
263
Помог
9 раз(а)
PurposeLess, i don't need a plugin. I advice you to use clump instead IF in this case.
 
Сообщения
278
Реакции
137
I should use if to remove task though. Nothing will be changed.
 
Сообщения
56
Реакции
67
Помог
1 раз(а)
Поставил сегодня на сервер, при убийстве игрока какое бы значение в кваре не было выставлено добавляет 100хп
 
Сообщения
278
Реакции
137
Emka, are you sure about this? When I am trying to set value "101", it makes my health "101".
 
Сообщения
56
Реакции
67
Помог
1 раз(а)
Emka, are you sure about this? When I am trying to set value "101", it makes my health "101".
How to make health increase by +10 or +20 value? for example, my health is now 50hp, when I kill the enemy and pick up a first aid kit so that my health is not 100hp but 60hp, that is +10hp.

Sorry for my English, I translated via google translate
 
Сообщения
278
Реакции
137
Make sure that hp_max_hp is bigger than 60. If it's 100, you will take health until it's 100.

via gt to russian
Убедитесь, что значение больше 60. Если оно равно 100, оно должно давать вам здоровье, пока вы не достигнете 100.
 
  • Нравится
Реакции: Emka
Сообщения
143
Реакции
3
Предупреждения
100
Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован
аналог плагина crux_ansata *?
 

ssx

Сообщения
289
Реакции
73
Возможно сделать чтобы HP видел и мог поднять только убийца ?
 
Сообщения
278
Реакции
137
ssx, yes. It is possible. FM_AddToFullPack & set_es(es_handle, ES_Origin, {999999.0, 999999.0, 999999.0});
I do not know if it is possible to do it on reapi but on fakemeta.
 
  • Нравится
Реакции: ssx
Сообщения
17
Реакции
18
Помог
2 раз(а)
Its certainly possible -
Код:
set_entvar(entity, owner, someid);
set_entvar(entity, var_effects, EF_OWNER_VISIBILITY);
No AddToFullPack needed.
 
Сообщения
1,698
Реакции
1,510
Помог
26 раз(а)
eagle152, why remove other effects? Owner will not able to touch entity.
 
Сообщения
278
Реакции
137
Will be added cvar about showing healthplus to only its owner.

Код:
hp_only_owner_visibility "1"

if(cvar_onlyownevisibility) {
        set_entvar(pEntity, var_owner, pPlayer);
        set_entvar(pEntity, var_effects, get_entvar(pEntity, var_effects) | EF_OWNER_VISIBILITY);
}
Ty eagle152
 
  • Нравится
Реакции: ssx

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу