Private Message [Modular]

amxx Private Message [Modular] 1.5

Нет прав для скачивания
Установка
  1. Скомпилируйте плагин (инструкция).
  2. Скопируйте скомпилированный файл .amxx в директорию: amxmodx/plugins/
  3. Пропишите .amxx в файле /amxmodx/configs/plugins.ini
Настройки
Префикс плагина редактируется в private_message.txt

Конфиг с кварами: \addons\amxmodx\configs\plugins\

Код:
// All can write messages each other, 2 - messages can write only: alive to alive, deat for dead, 3 - only to teammates
// -
// Default: "1"
// Minimum: "1.000000"
// Maximum: "3.000000"
pm_type "1"

// Time between messages
// -
// Default: "2.5"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "10.000000"
pm_delay "2.5"

// Maximum RECEIVER (menu)
// -
// Default: "3"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "4.000000"
pm_max_receiver "3"

Код:
// Access flag to function of chat blocking
// -
// Default: "m"
pm_access "m"

Код:
// Хост
// -
// Default: "127.0.0.1"
pm_host "127.0.0.1"

// Пользователь
// -
// Default: "root"
pm_user "root"

// Пароль
// -
// Default: "root"
pm_pass "root"

// База данных
// -
// Default: "hns"
pm_db "hns"

// Таблица
// -
// Default: "private_messages"
pm_table "private_messages"
API
Код:
#if defined _private_message_included
    #endinput
#endif
#define _private_message_included

/**
* Returns if chat blocked.
*
*
* @return            true/false
*/
native bool:pm_is_chat_blocked();

/**
* Returns if player blocked.
*
* @param blocker        Player who blocked
* @param blocked        Blocked player
*
* @return            true/false
*/
native bool:pm_is_player_blocked(blocker, blocked);

/**
* Set value for block/unblock chat.
*
* @param id        Player admin
* @param value        Bool value
*
* @noreturn
*/
native pm_block_use(bool:value);

/**
* Send a message from player to player.
*
* @param sender        Player sender
* @param receiver        Player receiver
* @param message        Message
*
* @noreturn
*/
native pm_send_message(sender, receiver, message[]);

/**
* Called when send a message.
*
* @noreturn
*/
forward pm_message_sent(sender, receiver, message[]);

/**
* Called when a player blocks another player.
*
* @noreturn
*/
forward pm_player_blocked(blocker, blocked);
Сверху Снизу