[fork] Healthnade

amxx reapi [fork] Healthnade 0.0.23f

Нет прав для скачивания
Установка
  1. Скомпилируйте плагин (инструкция).
  2. Скопируйте скомпилированный файл reapi_healthnade.amxx в директорию: amxmodx/plugins/
  3. Пропишите reapi_healthnade.amxx в файле /amxmodx/configs/plugins.ini
  4. Разместите дополнительные файлы плагина на сервере согласно иерархии архива
Настройки
Покупка гранаты за очки ANEW в системе AES Фримена (в т.ч. форке Соникса)
Пример как можно изменить пороговое значение лечения игрока
Как подключить гранату через серверную команду (srvcmd) в VIP RBS, или другой аналогичный плагин

В исходнике
new const VIEWMODEL[] = "models/reapi_healthnade/v_drink9.mdl";
new const WEAPONMODEL[] = "models/reapi_healthnade/p_healthnade.mdl";
new const WORLDMODEL[] = "models/reapi_healthnade/w_healthnade.mdl";
new const SOUND_PULLPIN[] = "weapons/holywater_pinpul.wav";
new const SOUND_DEPLOY[] = "weapons/holywater_deploy.wav";
new const SOUND_DRINK[] = "weapons/holywater_drink.wav";
new const SOUND_EXPLODE[] = "weapons/reapi_healthnade/heal.wav";

Код:
// Cvars for plugin "[ReAPI] Healthnade" by "DEV-CS.RU Community" (reapi_healthnade.amxx)

// Grenade explosion radius.
// -
// Default: "300.0"
// Minimum: "1.000000"
HealthNade_ExplodeRadius "300.0"

// The amount of HP restored from a grenade explosion.
// -
// Default: "20.0"
HealthNade_ThrowHealingAmount "20.0"

// The number of HP replenished from the grenade explosion. (For players with an access flag)
// -
// Default: "40.0"
HealthNade_ThrowHealingAmount_With_Flags "40.0"

// The amount of HP restored from a grenade drinking.
// -
// Default: "35.0"
HealthNade_DrinkHealingAmount "35.0"

// The number of HP replenished from drinking a grenade. (For players with an access flag)
// -
// Default: "60.0"
HealthNade_DrinkHealingAmount_With_Flags "60.0"

// How many grenades to give out at spawn.
// -
// Default: "1"
HealthNade_Give "1"

// Access flags for giving a grenade when spawn. Leave blank to share with everyone.
// -
// Default: "t"
HealthNade_Give_AccessFlags "t"

// An access flag for changing health replenishment from a grenade explosion.
// -
// Default: "t"
HealthNade_Override_AccessFlags "t"

// Access flags for drinkability.
// -
// Default: "t"
HealthNade_Drink_AccessFlags "t"

// From which round will the grenade be given.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "1.000000"
HealthNade_Give_MinRound "1"

// Equip delay (in seconds)
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
HealthNade_EquipDelay "0.0"

// Replace smoke grenade?
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
HealthNade_ReplaceSmokegren "0.0"

// Show a tooltip for using a grenade.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
HealthNade_Msg_UsageHint "1"

// Show message when trying to heal with full HP.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
HealthNade_Msg_FullHp "1"

// Drop type
// 0 - off | 1 - on | 2 - allow cvar `mp_nade drops`
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "2.000000"
HealthNade_NadeDrop "2"

// Number of the slot in which the grenade will be (1-5).
// -
// Default: "4"
// Minimum: "1.000000"
// Maximum: "5.000000"
HealthNade_SlotId "4"

// 1st person model (v_)
// -
// Default: "models/reapi_healthnade/v_drink9.mdl"
HealthNade_ViewModel "models/reapi_healthnade/v_drink9.mdl"

// 3rd person model (p_)
// -
// Default: "models/reapi_healthnade/p_healthnade.mdl"
HealthNade_PlayerModel "models/reapi_healthnade/p_healthnade.mdl"

// World model (w_)
// -
// Default: "models/reapi_healthnade/w_healthnade.mdl"
HealthNade_WorldModel "models/reapi_healthnade/w_healthnade.mdl"
API
Сверху Снизу