Get_pmove

Сообщения
278
Реакции
137
Hello,
-PM is always 0, where is the problem?

Код:
0 0 0 - PM
0 0 153 - UL
0 0 0 - PM
0 0 145 - UL
0 0 0 - PM
...
PHP:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
    register_plugin("lol", "0.1", "lol");

    RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post=true);
}
@PM_Move(const id)
{
    if(get_pmove(pm_dead))
    {
        return
    }

    if(get_entvar(id, var_button) & IN_USE)
    {
        if(get_pmove(pm_waterlevel) == 0 && get_pmove(pm_onground) == -1)
        {
            new Float:velocity[3], Float:ve[3];
            get_pmove(pm_velocity, ve);
            get_entvar(id, var_velocity, velocity);

            server_print("%0.f %0.f %0.f - PM", ve[0], ve[1], ve[2]);
            server_print("%0.f %0.f %0.f - VL", velocity[0], velocity[1], velocity[2]);
        }
    }
}
 
Сообщения
271
Реакции
348
Помог
15 раз(а)
Код:
-new Float:velocity[3], ve[3];
+new Float:velocity[3], Float:ve[3];
 
Сообщения
278
Реакции
137
Denzer,
Nothing changed. Same
 
Последнее редактирование:
Сообщения
28
Реакции
183
Помог
1 раз(а)
PurposeLess, it's seems bug, that's not the behavior as initial expected
 
Последнее редактирование:
Сообщения
278
Реакции
137
Can I use get_pmove with CBasePlayer_Jump?


PHP:
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump")

@CBasePlayer_Jump(const id)
{
    if(~get_pmove(pm_flags) & FL_ONGROUND)
    {
        return;
    }

    new Float:velocity[3];
    get_pmove(pm_velocity, velocity);
    velocity[2] = 268.0;
    set_entvar(id, var_velocity, velocity);
}
 

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу