hud time

Сообщения
270
Реакции
43
Помог
5 раз(а)
set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 120.0) < time how to set no time limit hud message?
 
Сообщения
1,293
Реакции
2,294
Помог
57 раз(а)
9999999999.0 ? but it will still be reseted on player resethud (when player spawns). if you need permanent hud/dhud, you must resend message by timer, when it(message) expires.

example:
Код:
set_task(1.0, "task_SpecList", player_index, .flags = "b")

public task_SpecList(player_index) {
	set_dhudmessage(r, g, b, Float:x, Float:y, 0, 0.0, 1.0, 0.1, 0.1)
	show_dhudmessage(player_index, "some text")
}

another solution: detect resethud and resend message after that
 
Сообщения
270
Реакции
43
Помог
5 раз(а)
i am using task to start event dead player and spectator so if server using only one map and no time limit for spectator so solution only 9999999999999999999999999999.0 ?

Edit
Код:
public Event_Dead(id)
{
    new iVictim = read_data(2);
  
    set_task(2.0, "HUD_MSG", iVictim);
}

public HUD_MSG(id)
{
    set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 99999999.0)
    show_dhudmessage(id, "");
}
 
Последнее редактирование:

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу