Зависает сервер

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сообщения
372
Реакции
47
Помог
6 раз(а)
Ошибка
Логи чисты
ОС
Linux
Amx Mod X
AMX Mod X 1.9.0.5294 (http://www.amxmodx.org)
Билд
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.13.0.788-dev
ReGamedll
ReGameDLL version: 5.22.0.593-dev
Версия Metamod
Metamod-r v1.3.0.138, API (5:13)
Список метамодулей
description      stat pend  file                      vers             src  load  unload
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so v0.1.0.137 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386.so v1.9.0.5294 ini Start ANY
[ 3] ReSemiclip RUN - resemiclip_mm_i386.so v2.4.3 ini Chlvl ANY
[ 4] Revoice RUN - revoice_mm_i386.so v0.1.0.34 ini Start Never
[ 5] Rechecker RUN - rechecker_mm_i386.so v2.7 ini Chlvl ANY
[ 6] ReSRDetector RUN - resrdetector_mm_i386.so v0.1.0 ini Chlvl ANY
[ 7] SafeNameAndChat RUN - SafeNameAndChat.so v1.2 Beta 3 ini ANY ANY
[ 8] WHBlocker RUN - whblocker_mm_i386.so v1.5.697 ini Chlvl ANY
[ 9] MySQL RUN - mysql_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[10] SQLite RUN - sqlite_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[11] Fun RUN - fun_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[12] Engine RUN - engine_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[13] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[14] GeoIP RUN - geoip_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[15] CStrike RUN - cstrike_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[16] Ham Sandwich RUN - hamsandwich_amxx_i386.so v1.9.0.5294 pl2 ANY ANY
[17] ReAPI RUN - reapi_amxx_i386.so v5.22.0.254-dev pl2 ANY Never
17 plugins, 17 running
Список плагинов
[  1] FreshBans               1.4.8b      kanagava          fresh_bans_148-  running
[ 2] Admin Base 1.9.0.5294 AMXX Dev Team admin.amxx running
[ 3] Admin Commands 1.9.0.5294 AMXX Dev Team admincmd.amxx running
[ 4] Admin Help 1.9.0.5294 AMXX Dev Team adminhelp.amxx running
[ 5] Slots Reservation 1.9.0.5294 AMXX Dev Team adminslots.amxx running
[ 6] Multi-Lingual System 1.9.0.5294 AMXX Dev Team multilingual.am running
[ 7] Menus Front-End 1.5 neugomon menufront.amxx running
[ 8] Commands Menu 1.9.0.5294 AMXX Dev Team cmdmenu.amxx running
[ 9] Players Menu 1.7 neugomon plmenu.amxx running
[ 10] Maps Menu 1.9.0.5294 AMXX Dev Team mapsmenu.amxx running
[ 11] Plugin Menu 1.9.0.5294 AMXX Dev Team pluginmenu.amxx running
[ 12] Admin Chat 1.9.0.5294 AMXX Dev Team adminchat.amxx running
[ 13] Anti Flood 1.9.0.5294 AMXX Dev Team antiflood.amxx running
[ 14] Admin Votes 1.9.0.5294 AMXX Dev Team adminvote.amxx running
[ 15] Pause Plugins 1.9.0.5294 AMXX Dev Team pausecfg.amxx running
[ 16] Stats Configuration 1.9.0.5294 AMXX Dev Team statscfg.amxx running
[ 17] HNS: Stats 1.0 OpenHNS hns_stats.amxx running
[ 18] HNS: Spec back 1.0.0 OpenHNS hns_specback.am running
[ 19] HNS: Ownage 1.0 OpenHNS hns_ownage.amxx running
[ 20] HNS Mode Main 1.0.4 OpenHNS hns_main.amxx running
[ 21] HNS Last grenade 1.0.0 OpenHNS hns_lash_grenad running
[ 22] HNS: Night deathmatch 1.0 OpenHNS hns_night_mode. running
[ 23] HNS: Hideknife 1.0.0 ufame, OpenHNS hns_hideknife.a running
[ 24] HP Autoheal 1.4 AciD autoheal.amxx running
[ 25] JumpStats 2.42 BorJomi uq_jumpstats.am running
[ 26] Tops_JumpStats 2.42 BorJomi uq_jumpstats_to running
[ 27] resetscore(ReAPI) 1.0 Phantom resetscore.amxx running
[ 28] SpecInfo 1.3.1 Ian Cammarata specinfo_1.3.1. running
[ 29] HNS-Distance 1.2.0 wellasgood HNS-Distance.am running
[ 30] Chat Manager 1.1.2-16 Mistrick chatmanager.amx debug
30 plugins, 30 running
Добрый вечер, сервер зависает и нельзя подключиться к игре
 
В этой теме было размещено решение! Перейти к решению.

Вложения

Сообщения
3,579
Реакции
1,569
Помог
137 раз(а)
Хоть бы описал ситуацию... Когда, как часто, в какой момент и т.д.
 

fgd

Сообщения
92
Реакции
25
Помог
12 раз(а)
DEVV, на сколько я помню если подключаешь Fresh Ban, то admin.amxx нужно отключить и поставить плагин admin_loader.amxx.
Не факт что поможет, но проверить стоит
 
Сообщения
372
Реакции
47
Помог
6 раз(а)
Хоть бы описал ситуацию... Когда, как часто, в какой момент и т.д.
не уставшую голову создал тему, сорри) мод HNS, Просто запускаю сервер - всё хорошо, если через несколько минут перезайти, то такая проблема. Думал дело в regame, а именно в кваре mp_auto_join_team "1"
Код:
echo Executing ReGameDLL Configuration File

// The style of gameplay where there aren't any teams (FFA mode)
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_freeforall "0"

// Auto balancing of teams
// 0 - disabled
// 1 - on after next round (default behaviour)
// 2 - on next round
//
// Default value: "1"
mp_autoteambalance "1"

// Designate the desired amount of buy time for each round. (in minutes)
// -1 - means no time limit
//  0 - disable buy
//
// Default value: "1.5"
mp_buytime "0.25"

// The maximum allowable amount of money in the game
// NOTE: Allowable money limit is 999999
//
// Default value: "16000"
mp_maxmoney "16000"

// Disable round end by game scenario
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled (never end round)
//
// Flags for fine grained control (choose as many as needed)
// a - block round time round end check, contains "h", "i", "j", "k" flags
// b - block needed players round end check
// c - block VIP assassination/success round end check
// d - block prison escape round end check
// e - block bomb round end check
// f - block team extermination round end check
// g - block hostage rescue round end check
// h - block VIP assassination/success round time end check
// i - block prison escape round time end check
// j - block bomb round time end check
// k - block hostage rescue round time end check
//
// Example setting: "ae" - blocks round time and bomb round end checks
// Default value: "0"
mp_round_infinite "0"

// The round by expired time will be over, if on a map it does not have the scenario of the game.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - end of the round with a draw
// 2 - round end with Terrorists win
// 3 - round end with Counter-Terrorists win
//
// Default value: "0"
mp_roundover "0"

// Number of seconds to delay before restarting a round after a win.
//
// Default value: "5"
mp_round_restart_delay "5"

// Disable grenade damage through walls
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_hegrenade_penetration "0"

// Drop a grenade after player death
// 0 - disabled
// 1 - drop first available grenade
// 2 - drop all grenades
//
// Default value: "0"
mp_nadedrops "0"

// Drop player weapon after death
// 0 - do not drop weapons after death
// 1 - drop best/heaviest weapon after death (default behaviour)
// 2 - drop active weapon after death
// 3 - drop all weapons after death (primary and secondary)
// NOTE: Grenades are dropped separately depending on mp_nadedrops value
//
// Default value: "1"
mp_weapondrop "1"

// Drop ammo on weapon boxes on death or manual drop
// 0 - always keep ammo on player
// 1 - drop all ammo only after death (default behaviour)
// 2 - drop all ammo whenever player drops a weapon (NOTE: Other weapons may remain without ammo due to same ammo sharing)
//
// Default value: "1"
mp_ammodrop "1"

// Player cannot respawn until next round
// if more than N seconds has elapsed since the beginning round
// -1 - means no time limit
//
// Default value: "20"
mp_roundrespawn_time "20"

// Automatically reload each weapon on player spawn
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_auto_reload_weapons "0"

// Refill amount of backpack ammo up to the max
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - refill backpack ammo on player spawn
// 2 - refill backpack ammo on player spawn and on the purchase of the item
// 3 - refill backpack ammo on each weapon reload (NOTE: Useful for mods like DeathMatch, GunGame, ZombieMod etc.)
//
// Default value: "0"
mp_refill_bpammo_weapons "0"

// Sets the mode infinite ammo for weapons
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - weapon clip infinite
// 2 - weapon bpammo infinite (This means for reloading)
//
// Default value: "0"
mp_infinite_ammo "0"

// Enable infinite grenades
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - grenades infinite
//
// Default value: "0"
mp_infinite_grenades "0"

// Automatically joins the team
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar humans_join_team any/SPEC/CT/T)
//
// Default value: "0"
mp_auto_join_team "0"

// Maximum number of allowed teamkills before autokick.
// Used when enabled mp_autokick.
// 0 - disabled
//
// Default value: "3"
mp_max_teamkills "3"

// If set to something other than 0,
// when anybody’s scored reaches mp_fraglimit the server changes map.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_fraglimit "0"

// Period between map rotations.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_timelimit "20"

// Players will automatically respawn when killed.
// 0  - disabled
// >0.00001 - time delay to respawn
//
// Default value: "0"
mp_forcerespawn "0"

// The hostages can take damage.
// 0 - disabled
// 1 - from any team (default behaviour)
// 2 - only from CT
// 3 - only from T
//
// Default value: "1"
mp_hostage_hurtable "1"

// Show radio icon.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behavior)
//
// Default value: "1"
mp_show_radioicon "1"

// Show scenario icon in HUD such as count of alive hostages or ticking bomb.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_show_scenarioicon "0"

// Play "Bomb has been defused" sound instead of "Counter-Terrorists win" when bomb was defused
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_old_bomb_defused_sound "1"

// Sets the mode for the zBot
// 0 - disabled
// 1 - enable mode Deathmatch and not allow to do the scenario
//
// Default value: "0"
bot_deathmatch "0"

// Determines the type of quota.
// normal - default behaviour
// fill   - the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota
// match  - the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is bot_quota
//
// Default value: "normal"
bot_quota_mode "normal"

// Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
//
// Default value: "0"
bot_join_delay "0"

// Prevents bots on your server from moving.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
bot_freeze "0"

// Debug cvar shows triggers.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
showtriggers "0"

// When players can hear each other.
// Further explanation: https://github.com/s1lentq/ReGameDLL_CS/wiki/sv_alltalk
// 0 - dead don't hear alive
// 1 - no restrictions
// 2 - teammates hear each other
// 3 - same as 2, but spectators hear everybody
// 4 - alive hear alive, dead hear dead and alive.
// 5 - alive hear alive teammates, dead hear dead and alive.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk "0"

// Time to remove item that have been dropped from the players. (in seconds)
//
// Default value: "300"
mp_item_staytime "300"

// Legacy func_bomb_target touch. New one is more strict.
// 0 - New behavior
// 1 - Legacy behavior
//
// Default value: "1"
mp_legacy_bombtarget_touch "1"

// Specifies the players defense time after respawn. (in seconds).
// 0 - disabled
// >0.00001 - time delay to remove protection
//
// Default value: "0"
mp_respawn_immunitytime "0"

// Enable effects on player spawn protection
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar mp_respawn_immunitytime)
//
// Default value: "1"
mp_respawn_immunity_effects "1"

// Force unset spawn protection if the player doing any action.
// 0 - disabled
// 1 - when moving and attacking
// 2 - only when attacking
//
// Default value: "1"
mp_respawn_immunity_force_unset "1"

// Kill the player in filled spawn before spawning some one else (Prevents players stucking in each other).
// Only disable this if you have semiclip or other plugins that prevents stucking
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_kill_filled_spawn "1"

// Allow use of point_servercommand entities in map.
// NOTE: Potentially dangerous for untrusted maps.
// 0 - disallow
// 1 - allow
//
// Default value: "0"
mp_allow_point_servercommand "0"

// Show 'HP' field into a scoreboard
// -1 - disabled
// 0  - don't send any update for 'HP' field to any clients
// 1  - show only Terrorist 'HP' field to all clients
// 2  - show only CT 'HP' field to all clients
// 3  - show 'HP' field to teammates
// 4  - show 'HP' field to all clients
// 5  - show 'HP' field to teammates and spectators
//
// Default value: "3"
mp_scoreboard_showhealth "3"

// Show 'Money' field into a scoreboard
// -1 - disabled
// 0  - don't send any update for 'Money' field to any clients
// 1  - show only Terrorist 'Money' field to all clients
// 2  - show only CT 'Money' field to all clients
// 3  - show 'Money' field to teammates
// 4  - show 'Money' field to all clients
// 5  - show 'Money' field to teammates and spectators
//
// Default value: "3"
mp_scoreboard_showmoney "3"

// Show 'D. Kit' field into a scoreboard for teammates
// NOTE: If you don't want to show defuse kit field for dead enemies
// then disable this CVar or configure mp_forcecamera
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_scoreboard_showdefkit "1"

// How much to reduce damage done to teammates when shot.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.35"
ff_damage_reduction_bullets "0.35"

// How much to reduce damage done to teammates by a thrown grenade.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.25"
ff_damage_reduction_grenade "0.25"

// How much to damage a player does to himself with his own grenade
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "1.0"
ff_damage_reduction_grenade_self "1.0"

// How much to reduce damage done to teammates by things other than bullets and grenades.
// Range is from 0 - 1 (with 1 being damage equal to what is done to an enemy)
//
// Default value: "0.35"
ff_damage_reduction_other "0.35"

// Player that have never moved sience they last move
// will drop the bomb after this amount of time. (in seconds).
// 0 - disabled
// >5.0 - delay to drop
//
// Default value: "0"
mp_afk_bomb_drop_time "0"

// Delay between player Radio messages. (in seconds).
// 0 - disable delay
//
// Default value: "1.5"
mp_radio_timeout "1.5"

// Maximum Radio messages count for player per round.
// 0 - disable radio messages
//
// Default value: "60"
mp_radio_maxinround "60"

// When set, players can buy anywhere, not only in buyzones.
// 0 - disabled
// 1 - both teams
// 2 - only Terrorists team
// 3 - only CT team
//
// Default value: "0"
mp_buy_anywhere "0"

// Don't unduck if ducking isn't finished yet.
// NOTE: This also prevents double duck.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_unduck_method "0"

// Whether this map should spawn a C4 bomb for a player or not.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_give_player_c4 "1"

// When set, map weapons (located on the floor) will be shown.
// NOTE: Effect will work after round restart.
// 0 - hide all map weapons
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_weapons_allow_map_placed "1"

// Observer's screen will fade to black on kill event or permanent.
// 0 - No fade
// 1 - Fade to black and won't be able to watch anybody
// 2 - fade to black only on kill moment.
//
// Default value: "0"
mp_fadetoblack "0"

// Damage from falling.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_falldamage "1"

// The default grenades that the Ts will spawn with.
// Usage: "hegrenade flash sgren"
//
// Default value: ""
mp_t_default_grenades ""

// Whether Terrorist player spawn with knife.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_t_give_player_knife "1"

// The default primary (rifle) weapon that the Ts will spawn with.
// Usage: "awp m4a1 mp5navy"
//
// Default value: ""
mp_t_default_weapons_primary ""

// The default secondary (pistol) weapon that the Ts will spawn with.
//
// Default value: "glock18"
mp_t_default_weapons_secondary "glock18"

// The default grenades that the CTs will spawn with.
// Usage: "hegrenade flash sgren"
//
// Default value: ""
mp_ct_default_grenades ""

// Whether Counter-Terrorist player spawn with knife.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behaviour)
//
// Default value: "1"
mp_ct_give_player_knife "1"

// The default primary (rifle) weapon that the CTs will spawn with.
// Usage: "awp m4a1 mp5navy"
//
// Default value: ""
mp_ct_default_weapons_primary ""

// The default secondary (pistol) weapon that the CTs will spawn with.
//
// Default value: "usp"
mp_ct_default_weapons_secondary "usp"

// Give the player free armor on player spawn
// 0 - No armor (default behavior)
// 1 - Give Kevlar
// 2 - Give Kevlar and Helmet
//
// Default value: "0"
mp_free_armor "0"

// Players can receive all other players text chat, team restrictions apply.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
sv_allchat "0"

// Players automatically re-jump while holding jump button.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
sv_autobunnyhopping "0"

// Allow player speed to exceed maximum running speed
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
sv_enablebunnyhopping "0"

// When set, players can plant anywhere, not only in bombsites.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_plant_c4_anywhere "0"

// How many bonuses (frags) will get the player who defused or exploded the bomb.
// 3 - (default behaviour)
//
// Default value: "3"
mp_give_c4_frags "3"

// Ratio of hostages rescued to win the round.
//
// Default value: "1.0"
mp_hostages_rescued_ratio "1.0"

// Legacy func_vehicle behavior when blocked by another entity.
// New one is more useful for playing multiplayer.
//
// 0 - New behavior
// 1 - Legacy behavior
//
// Default value: "1"
mp_legacy_vehicle_block "1"
я отключил этот квар, но не помогло. В консоли сервера тоже никаких уведомлений нет, Настройки мода:
Код:
hns_deathmatch 0 ; Дезматч мод 1 Включить / 0 Отключить (раскомментировать если отключен плагин hns_lash_grenade)
hns_respawn 3 ; Кол-во секунд возрождения игроков в режиме ДМ
hns_he 0 ; Кол-во HE гранат у команды ТТ
hns_flash 2 ; Кол-во Flash гранат у команды ТТ
hns_smoke 1 ; Кол-во Smoke гранат у команды ТТ
hns_last_he ; Кол-во HE гранат у команды ТТ (Когда ТТ остается последним)
hns_last_flash ; Кол-во Flash гранат у команды ТТ (Когда ТТ остается последним)
hns_last_smoke ; Кол-во Smoke гранат у команды ТТ (Когда ТТ остается последним)
hns_swap_team 0 ; Кол-во выигранных раундов подряд команды ТТ после которого поменять команды местами
hns_swist 1 ; Свист (+USE) у команды ТТ 1 Включить / 0 Отключить
hns_prefix * ; Префикс сообщений в чате
hns_ownage_delay 5.0 ; Через сколько секунд засчитывать ownage
hns_start_night 23 ; Во сколько включать ночной дезматч
hns_end_night 9 ; Во сколько отключить ночной дезматч

fgd
на соседнем сервере фб спокойно работает с admin.amxx и не вызывает никаких проблем.
 
Сообщения
313
Реакции
21
Помог
7 раз(а)
Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован
DEVV, SafeNameAndChat первым в списке модулей поставь, amxmodx последним.
И как вариант - отключи все плагины, кроме стандарта, если проблема уйдёт, то включай по одному, либо пачкой и смотри кто виновник.
 
Сообщения
372
Реакции
47
Помог
6 раз(а)
kto-to, окей...
Хотя, тему думаю можно закрывать, ибо я эту сборку взял от другой своей сборки и переделал, наверное там что-то упущено. вот и траблы пошли... думаю легче пересобирать её на чистом билде. Спасибо.
 
Сообщения
6
Реакции
0
Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован
Алексеич, я дико извиняюсь, что влезаю в тему, но у меня схожая ситуация: судя по всему, я тоже должен угадать. А я хотел бы выбрать верный ответ. Не поможешь с этим в личке?
 
Сообщения
372
Реакции
47
Помог
6 раз(а)
Упс! Переустановил всё, проблема исчезла))
 
Сообщения
313
Реакции
21
Помог
7 раз(а)
Обратите внимание, если вы хотите заключить сделку с этим пользователем, он заблокирован
davtd, создавай отдельную тему.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу