Frag counter icon flashing

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сообщения
272
Реакции
14
Hi,

what should i change in the code to make this frag counter icon flashing/flickering for the first 3 seconds ? (Just like in cs the bomb icon on the bombsite of the TT player).

Код:
new iKillsNum = g_iKillStreak[pKiller]

    if(0 < iKillsNum < 10) {
        message_begin(MSG_ONE, g_iMsgID_StatusIcon, _, pKiller)
        write_byte(0)
        write_string(szSprites[iKillsNum - 1])
        message_end()
    }

    iKillsNum = ++g_iKillStreak[pKiller]

    message_begin(MSG_ONE, g_iMsgID_StatusIcon, _, pKiller)
    write_byte(1)
    if(iKillsNum < 10) {
        write_string(szSprites[iKillsNum - 1])
        write_byte(iRGB[iKillsNum - 1][R])
        write_byte(iRGB[iKillsNum - 1][G])
    }
    else {
        write_string("dmg_heat")
        write_byte(225)
        write_byte(0)
    }
    write_byte(0)
    message_end()
}
 

Вложения

Последнее редактирование:
Сообщения
3,593
Реакции
1,576
Помог
141 раз(а)
Diff:
new iKillsNum = g_iKillStreak[pKiller]
 
    if(0 < iKillsNum < 10) {
        message_begin(MSG_ONE, g_iMsgID_StatusIcon, _, pKiller)
        write_byte(0)
        write_string(szSprites[iKillsNum - 1])
        message_end()
    }
 
    iKillsNum = ++g_iKillStreak[pKiller]
 
    message_begin(MSG_ONE, g_iMsgID_StatusIcon, _, pKiller)
-   write_byte(1)
+   write_byte(2)
    if(iKillsNum < 10) {
        write_string(szSprites[iKillsNum - 1])
        write_byte(iRGB[iKillsNum - 1][R])
        write_byte(iRGB[iKillsNum - 1][G])
    }
    else {
        write_string("dmg_heat")
        write_byte(225)
        write_byte(0)
    }
    write_byte(0)
    message_end()
}
Then set it back via task.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу