ReHLDS, Reverse-engineered HLDS

ReHLDS, Reverse-engineered HLDS 3.13.0.788

Сообщения
1,104
Реакции
319
asla4ok, это мой античит так делает :) ReHLDS тут не причем :)

Unreal Cheater Cry крашит читы таким методом
 
Сообщения
3
Реакции
-1
Guys i want to ask, when download rehlds zip file, there are 7 files in linux32 folder. Which file i need to get and rewrite on my server? Can someone explain me all this 7 files are for what? Thank you for responses and sorry for my bad english!
 
Сообщения
6
Реакции
1
подскажите, что такого изменилось в rehlds

при установке 3.11.0.776 + CMSStats StatsX (исходник отсутствует) и валится с ошибкой при использовании "/statsme"
FATAL ERROR (shutting down): COM_LoadFile: Bad path length:

при даунгрейде до 3.11.0.767 проблема не наблюдается.
Спасибо.
 
Сообщения
121
Реакции
31
where is that string coming from, when theres no 'mapname.txt' available?
when playing cstrike and theres no 'mapname.txt', then theres the string 'Для етой карты нет информации !' shown on clientside.
i grepped through the sources of rehlds/regamedll_cs, but couldnt find it.
 
Сообщения
451
Реакции
254
Помог
9 раз(а)
XyLiGaN, не тыкал экшнсы, соре. Ну раз уж сделал - пущай будет
 
Сообщения
1
Реакции
0
Hi, I've been using ReHLDS for a while in my Opposing Force Coop server, and noticed that some npc walking sequences stopped working when I replaced the original swds.dll with the one in ReHLDS. This happens for example in "ofboot4" map, where a drill sergeant npc simply wont move, making it impossible to progress in the map. Is there any chance this could be fixed? Thanks in advance.
 

Вложения

Последнее редактирование:
Сообщения
202
Реакции
-20
Всем привет народ нет ни у кого версии 764 для AuthEmu 526 версии нужно, очень буду признателен.
 

Пользователи, просматривающие эту тему

Сейчас на форуме нет ни одного пользователя.
Сверху Снизу